lördag 29 mars 2008

Nu är det kallt och blåsigt igen

Jag riktigt hurvas. Ett norrländskt uttryck för att frysa så man nästan skakar. Hundpromenaden var riktigt mysig när Bernhard fick busa med sin kompis Bonus. Som två små pojkar. Jaga. Bråttas. Busa. Kolla grejer. Men nu fryser jag rejält " in på bara kroppen"som sagt var . BURR! Nu får vi nog värma upp oss med nåt. En kopp te och lite trevliga bilder.
Den här snygga tjejen är inte jag. Hittade henne på nån frisyrsite. Min egen frisyr är för närvarande ingen frisyr alls.Hög tid att beställa tid för klippning och färgning. I fjol hade jag en frisyr i den här stilen. Både färg och form. Inte så snygg lugg som tjejen på bilden. Har en knäpp virvel "babylock" som gör att luggen trilskas lite ibland. Färgen är supersnygg. Titta på nacken. Är den inte snygg? Tidigare hade jag ganska kort hår, men eftersom jag alltid gillat bobnackar så har det ju varit läge att passa på när man har chansen. Jag är fin i kort hår också, men en del frisörer klipper en så tantigt. Visserligen är jag i tantåldern, därtill överviktig men man behöver ju inte se tantigare ut för det. Gillar assymetriska frisyrer som sticker ut lite.

1 kommentar:

Jellon sa...

Mycket mycket snygg frisyr. Verkligen superfint. Ta med dig bilden till frissan och klipp till inför resan vetja!