lördag 8 mars 2008

Det är jag som äger Savvos




6 kommentarer:

Stina sa...

Hoppas att du får en bra vecka. Mysig bild.:-)Kram

Lilla Blanka sa...

Åh vilka härliga bilder..! Sommarlovskänsla...
Åh dina katter är sååå goa...vill krama om dem allihop!
Kram & ha en bra söndagkväll!
Mia

Emy sa...

Hejsan

Du får självklart använda texten om vad alla barn bör göra till din blogg. :-)

Vilka härliga bilder du har i din blogg, så mysiga katter! :-)

Ha det bra!

/Emy - Dreams in white

Anonym sa...

Vilket härligt kort på tösa! Man längtar till sommaren!
Första sessionen med klicker e avklarad o jag är imponerad av hur effektivt det är! Och jag tror Bosse gillade det med - om inte annat alla små falukorvsbitar han fått i sig! Lilla magen e lite rund!*fniss*
Gick in på annonsen idag o då var hon bortplockad, den lilla tiken! Hör o häpna - jag blev lite ledsen! Jag blev förvånad över mig själv! Innebär kanske att vi ska bereda plats åt en hund till ändå...

Vi får väl se!:)

Kram på dig Margaretha!

Anonym sa...

Hej min kära vän!
Hoppas du har haft en härlig helg och att du har kryat på dig.

Så jag hade rätt åt vem som ägde Savvos, hi hi.

Här har det verkligen regnat i helgen så vi har blivit av med lite snö i alla fall.
Massor av kramar Bodil.

Jo sa...

Hejdu! tack för din kommentar hos mig! :)
Vilka fina kattbilder du har på din blogg! Jag har själv tre missar men har inte lagt ut så många bilder på min blogg (ännu ;) ) ha det gott!