måndag 7 januari 2008

Hyllning till Gustav


Att morfar och jag skulle få ett så fantastiskt barnbarn som du Gustav hade vi nog aldrig kunna förställt oss. Nervöst var det att bli mormor. Men så föddes du. Jag satte igång med att göra en Toscatårta och en smörgåstårta med räkor, ägg och rom och annat smaskens. till vårt första möte på BB i Västerås. Du fick förstås inte smaka. Morbror Wilhelm var också med och ni blev nästan som syskon när vi sen bodde i samma hus på Västmannagatan det förbättrade avsevärt hans liv som sladdis.
Att lära känna dig mer och mer för varje dag och upptäcka nya sidor hos dig hela tiden är så roligt, och jag är väldigt stolt över dig Gustav. Du är så jätteduktig på så många, många saker. Idag, här på min blogg, kommer jag plocka fram några stycken bara.

Inga kommentarer: