söndag 8 februari 2009

Mitt nya liv har börjat





Med en liten, liten magsäck 4 dagar efter min operation. Kom hem igår. Lever just nu på flytande kost, soppa,välling juicer och mår förvånansvärt bra. Annars skulle jag inte sitta här.
När jag nyss kollade nya mail fanns ett nytt nyhetsbrev från Sköna hem. Som jag sa förut känner jag mig mycket sugen på förändring. Här kommer några läckra bilder som inspirerar mig. Superläckert! Inget jag kommer göra i sin helhet men gillar färgerna , tapeten. Vilken spis! Bara en dröm men härligt att titta på.Bilder från hemsidans köksreportage

4 kommentarer:

Erika sa...

Hej Margareta! Saknar dig redan...har ingen att beklaga sig med! Fam ute i snön. Vilken underbar bloggsida (proffs). Hoppas allt är bra, har lite problem med mjälthuggen i ena sidan men det här fixar VI, eller??? Sköt om dig så hörs vi! Kramar Erika

Margareta sa...

vad gulligt av dig! hade tänkt maila dig idag.men det hände så mycket annat. tack för fantastiska dagar i 2eländet2. Nu är det nya tider för dig och mig Mår fantastiskt bra. Har varit ute och gått. Ätit. Har först skajpat sen chattat med Wilhelm i Sydney. Vi hörs kanske i morgon när gubben är på jobbet och man känner sig solokvist. Kram och godnatt!

Anonym sa...

Hej Margareta!
Hoppas allt går bra efter din operation, hoppas du mår bättre snart. Jag tänkte bara höra med dig om du är med i Vita Gåvor swapen - jag har tyvärr inte fått någon bekräftelse från dig. Jag förstår att det kanske inte riktigt har varit en prioritering. Men jag tänkte bara kolla så att jag ser till att alla får ett paket. Du kan väl höra av dig omgående?
Mvh Karoleen
mail@karoleen.se

Randi sa...

Tack för din kommentar hos mig! Kollade dina bilder och hittade den underbara vovsingen - helt bedårande. Önskar dig Lycka TIll med ditt NYA LIV - låter spännande.
Kram Randi