onsdag 19 november 2008

Apropå paket


Har ni sett så fina paket och så ljuvliga barnkläder? Våra barnbarn är kanske lite för stora för dom här kläderna. Men visst kan man njuta av dessa läckerbitar ändå.Bilden hämtad från Lindex hemsida. Lindex har ju bra priser på sina kläder, så visst kan man kosta på sig såna här festkläder även om dom inte används dagligdags.Och nu är det ju snart dags för advents och julkalas.
När jag var liten fick man en ny klänning till jul. Likaså en ny klänning till examen. Visst är det roligt att vara fin. Förresten så uppskattar mina barnbarn även dom mjuka paketen. Tiderna ändras.

2 kommentarer:

Titti underkalas-eken sa...

Min spellista? Menar du den jag har på Hwita Rum? För jag har ju ingen julmusik på min blogg :)

Jättesöta kläder! Och visst har Ikea fint julpapper i år! :) Ha det gott! Kram Titti

Titti underkalas-eken sa...

Haha, ja sånt händer! Nu blev jag ju nyfiken och måste gå dit och lyssna lite... Ha en fin kväll!! Kram Titti