lördag 13 september 2008

Lek med kuddar

6 kommentarer:

sommar-rummet sa...

HEJ MARGARETA!
Alltid snyggt med svart och vitt... Gillar det mer och mer. Det kanske ligger i "tiden"... Antingen eller... Ja du lampskärmarna är nya, dom köpte jag för några år sen, innan det blev inne med svart i inredningen, men tyckte dom va snygga och billiga! Lampfötterna är handgjorda i antingen Sydafrica el Mozambique. Min moster har varit missionär där i ca 40år... Så vi har lite saker därifrån i familjen och jag fick dessa av mamma en gång. Ha en fortsatt bra helg! KRAM

Anonym sa...

Hej Magareta!

Det var ett tag sen!
Hur är det med dig och familjen?
Hur har din sommar varit?

Mysig katt bland fina kuddar.

Ha det gott.

Kram Bodil.

Gårdsromantik sa...

Vilka läckra färger - mina favoriter alla tre!

Kram Maud

Annette sa...

Hej! Tack för titten hos mig och berömmet :)
Vilken fin sida du har! Massor med kärlek till familj,djur och natur och inredning, underbart! Läste att din hund var en Havanais-pojke, stämmer det? Den rasen har jag aldrig hört talas om. Var väldigt lik min bearded collie. Härligt med djur :) Har själv sex kattor, tre kaniner och så beardisen då, en tik som är 13 år men pigg som en unghund!
Gillar kuddarna! Rosa är en favorit, den är så mjuk tycker jag. Hit kommer jag fler gånger och utforskar lite närmre. Ha det gott!/Annette

Stina sa...

Hej sötnos!
Tack för ditt gulliga mail. Verkligen snällt av dig gumman. :-) Kramis

Mamma Anka sa...

Oj, här har det hänt saker sedan jag kikade in sist! Vilken fin blogg du har nu!
När det gäller kuddarna; jag tycker nog att katten ser mysigast ut. Fast färger och mönster på kuddarna är inte helt fel de heller. :)
(nu har jag använt min gåva från dig, inlägg i bloggen)
Trevlig helg!