tisdag 1 april 2008

En dag i bloggens underbara värld

Att bloggvärlden är en fantastisk värld blir man snart varse när man börjar blogga. Började blogga bara för att jag tyckte det var roligt, göra nåt nytt. Skriva av sig lite. Och så möter man dom mest fantastiska generösa människor, vänner som frikostigt delar med sig av tankar och idéer , bjuder på sitt och sig själva och dessutom uppmuntrar en med kommentarer och mail. Det betyder så mycket för mig.
Så gissa om jag blev glad över utmärkelsen, du kan se den till höger på sidan, jag fick av Bodil på Morse Farm. "Blogging with a purpose"verkligen nåt jag försöker göra när jag gör mina inlägg. Vara personlig och äkta. Dela med mig. Inte kopiera er alla fantastiska bloggare utan hitta mitt sätt att göra det på, vara den jag är och inte leva upp till andras förväntningar. Så vill jag ju växa i det. Ta lärdom, men som sagt inte kopiera. Vidga gränserna. Lära sig nya saker.
Tack än en gång Bodil för denna utmärkelse och tack alla ni som tittar in hos mig. En del av er lämnar en kommentarer vilket uppskattas mycket. Men med eller utan kommentar så är ni ALLTID välkomna in!
Bilden ovan visar en tavla av min gode vän Peder Malm med titeln Guds obeskrivliga kärlek

3 kommentarer:

ChatrinesLiving sa...

Gratulerer med utmerkelsen! Vel fortjent til deg!:)
Så får jeg ønske deg en kjempefin dag!
Klem fra chatrine:)

H A N N A S - F O R M sa...

Hej Margareta!

Tack för din fina kommentar på min blogg, jag hinner inte alltid svara "personligen" men kände att jag ville säga hej till dig!

Läser och känner att du liksom jag älskar din familj..för mig är det det viktigaste i livet..men jag behöver oxå utlopp för min kreativitet för att må bra och vara tillfreds.

Ja, visst är livet underbart! Men det kan vara kämpigt oxå...Kanske man kan njuta ännu mer av topparna då man varit nere?!

Fin blogg har du, hit ommer jag gärna tillbaka!

KRAM
Hanna

Jellon sa...

Massor med varma grattiskramar till din fina och välförtjänta utmärkelse!!!

Kram Jellon