lördag 7 mars 2009

Vita gåvor




Tack Tove i Ålesund för dom fina gåvorna.Bra köp. Förstår att det inte var så lätt att köpa "köksgrejer" till mig i det märkliga tillstånd jag är i just nu i; en förändringens tid.
Fick tre lyxiga magneter. Kristallkulor med superstarka små magneter som knappt syns. Superläckert på mina kylskåpsdörrar. Sen fick jag en schal , tunn, slinkig variant i mitt drömköks färger. Smart tänkt. Passar mig utmärkt och ger en vårkänsla och hopp om framtiden.
Tusen tack min fantastiska vän innehavare av bloggen " Drömmen om en eblehage"
Och vet ni ännu mer fantastiskt. Toves mamma har genomgått en GBP- operation, som jag, för några år sedan.
Så det medföljande brevet innehöll också många uppmuntrande ord på vägen.tack till Karoleen på Vita gåvor för en väl genomförd swapomgång från min horisont.

1 kommentar:

Drømmen om en eplehage sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.