onsdag 10 december 2008

Här ser ni madam




Den 25:e november fyllde jag 60. Det blev en annorlunda men mycket spännande och rolig dag. Efter sedvanligt fika på sängen med paketöppning. Och kan ni tänka er. Jag fick en kamera. En liten Nikon Coolpix. Så nu blir det till att börja ta bilder igen efter många år!
PÅ förrmiddagen så åkte jag till min frisör Karin och då blev jag så här snygg. Alla goda ting är tre! Tre färger, blont med svart och kallt rött inslag mot ansiktet. Tycker det blev jättebra.
Sen på kvällen blev det uppvaktning kl 18 i den "festlokal" som vår Bo-rättsförening har. Min älskade man med god hjälp av vår dotter och en mycket god vän till mig ställde i ordning det hela. Själv hadejag bara köpt duk och servetter på Ikea.God mat hade Lasse fixat från Aros Catering.
Fantastiska blommor fick jag förstås och presenter.
Ett presentkort på Ticnet från mina svågrar och svägerskor. Vi ska se nån föreställning tillsammans i Stockholm som jag ska välja ut. En middag i samband med det ingår också. Det ska bli trevligt!
Firandet är inte slut än. Stort kalas för släkt och vänner blir nu på Lördag kl. 16. Mammas flickor fixar festen. Själv gör jag en Celebration med sång och musik i anslutning till den.

3 kommentarer:

sommar-rummet sa...

HEJ!

Brukar väl kika in hos dig ibland... Såg att du fyllt år. STORT GRATTIS på den stora dagen! Be blessed!!! KRAMAR från mig!

Margareta sa...

tackar. tackar!

Anonym sa...

Vill bara tacka för festligheterna i helgen. Är så glad och tacksam att ha blivit ingift i er fantastiska familj! Tack för gemenskapen, värmen och musiken. Vi vill också ha ett band med våra barn en dag och bjuda er på egenhändigt komponerad musik. Önskar er en underbar fridsam jul i Herrens närhet/M-L