onsdag 17 december 2008

Att vänta barn är fantastiskt






Att vänta på ett lite husdjur är också fantastiskt underbart. Följ gärna Jellons och dottern Tweety`s resa i väntan på kattungarna Oskar & Diesel på bloggen med samma namn.
Här publicerar jag bilder på en av mina katter, Gibson, från den tiden jag gick i väntans tider 2005. Han föddes på katteriet Chickabea`s i Lagan. Ett av tre syskon.Katterna skulle heta nånting på Great G. Jag föreslog Gibson på min för att hedra min son och hans gitarrintresse. Den röd-vita fick heta Great Garfield. den tredje Great Gucci. Håll till godo med små ulltottar.

2 kommentarer:

hjackson sa...

Ah vad underbart sota!!!

Anonym sa...

Men du goa kvinna. Vilka härliga bilder och tack för din "knuff" till vår lilla kattblogg. Dessa små kissemissar är ju alldeles bedårande ljuvliga. Det är fantastiskt att vänta katt. Idag firar min lilla Oskar 7 veckor. Det betyder att det är 5 veckor kvar innan han får komma hem till oss. Jösses vad vi längtar. Stora varma kramen till dig från mig! //Märit